semuanya tentang 'SAYA'


Le' picture of  maisarah yusuf 's 
hidup saya hanya untuk belajar . hanya untuk melihat ibu dengan ayah saya tersenyum dengan kejayaan saya . ini sahaja sudah cukup untuk membuat saya bahagia . hidup saya lengkap WALAUPUN saya bukan dari keluarga yang kaya , cukuplah dengan hanya ada keluarga yang saling melengkapi .. maaf , saya belum sedia untuk berCINTA kerana saya takut pada lelaki yang bukan darah daging saya . tak tahu kenapa dan jangan tanya kenapa . kalau saya nak bercinta sekalipun saya nak yang tak merokok , hormat ibubapa dia ,SETIA , pemalu , smart , romantik (haruslah) , and kaya .. kalau boleh saya nak lelaki tu jadi yang PERTAMA dan TERAKHIR bagi saya .. anyway , ujian pertengahan tahun ni I dapat no 6 okayy , ujian 1 no 13 , hoyeh..hoyeh.. ada peningkatan !  kbhai .. ◕ ‿ ◕

P/s : aku benci orang yang suka cakap lepas macam budak ni (nursyasyahira) ..entah betul ke tak nama minah ni . yang penting aku benci dia ! macam nak sumbat je mulut dia ni dengan sepender basah , sakit hati betul  ! middle finger up _|_ !

LotsOfLove , maisara yusuf's 's

0 comments:

Post a Comment